مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 20:552021-06-12پزشكي

چالش های مدیریت بحران کووید-19 در بیمارستان ها


پژوهشگران با انجام مطالعه ای، چالش ها و راهکارهای مدیریت بحران کووید-19 در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران را مورد بررسی قرار دادند.

- پژوهشگران با انجام مطالعه ای، چالش ها و راهکارهای مدیریت بحران کووید-19 در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هنگام بروز همه گیری کووید-19 بیمارستان ها به عنوان خط مقدم سیستم درمانی در مواجهه با این بحران قرار گرفتند.

مدیران و سیاست گذاران سلامت در ایران، هرچند تجربه بحران هایی مانند جنگ، سیل و زلزله را داشتند؛ اما اپیدمی یک بیماری عفونی را تجربه نکرده بودند.

شناسایی چالش های بیمارستان ها همراه با راهکارها و اقدامات موثر اجرا شده توسط آن ها در مواجهه با بحران های بیولوژیکی، می تواند نقشه راهی برای برنامه ریزی ها در جهت مدیریت بحران در آینده باشد.

توانمندی ها، محدودیت ها و نقاط ضعف در هر بیمارستان باید شناسایی شود تا با بالا بردن توان کاری و استانداردها، آمادگی بیشتری را برای مقابله با بحران و کاهش آثار مخرب آن داشته باشند.

مطالعه تجربیات افرادی که در زمان بروز بحران مسئولیت داشتند، یکی از شیوه های بررسی کارایی برنامه مدیریت بحران و نقاط ضعف و قوت آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های مدیریت بحران کووید-19 در بیمارستان ها

چالش های مدیریت بحران کووید-19 در بیمارستان ها