مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 18:352021-06-12پزشكي

توضیحات دادگستری فارس پیرامون تزریق واکسن


دادگستری استان فارس پیرامون تزریق واکسن به شماری از کارکنان این دستگاه که دارای بیماری زمینه ای هستند، توضیحاتی ارائه داد.

- ایسنا/فارس دادگستری استان فارس پیرامون تزریق واکسن به شماری از کارکنان این دستگاه که دارای بیماری زمینه ای هستند، توضیحاتی ارائه داد.

در اطلاعیه دادگستری استان فارس آمده است، صرفا در یکی از مجتمع های قضایی شیراز، تعداد 35 نفر معادل 50 درصد جمعیت مجتمع، همزمان به بیماری شدید کرونا مبتلا و تعدادی از همکاران نیز به علت ابتلا به این ویروس فوت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، در این اطلاعیه آمده است: طی 5 روز متوالی 7 نفر در حوزه ستاد دادستانی مرکز استان فارس دچار بیماری کرونا شدند.

این اطلاعیه افزوده است: کلان شهر شیراز به صورت متوالی و در مواعد مختلف در وضعیت قرمز یا نارنجی قرار داشت و علیرغم اینکه دستگاه های اجرایی با حضور یک سوم یا یک دوم نیروها فعالیت می نمودند، دادگستری استان فارس به لحاظ کثرت مراجعین و عدم امکان تعطیلی و ضرورت پاسخگویی مناسب به مراجعین، با حضور تمام نیروی انسانی اعم از کارکنان قضایی و اداری به فعالیت مستمر و شبانه روزی خود ادامه داد.

در ادامه این اطلاعیه ذکر شده است: بر همین اساس، از آنجاییکه فعالیت دادگستری استان فارس به ویژه در حوزه دادسرا شبانه روزی است و حتی یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات دادگستری فارس پیرامون تزریق واکسن

توضیحات دادگستری فارس پیرامون تزریق واکسن