مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 18:102021-06-12سياسي

لزوم حمایت از زنان، بومی سازی اقتصاد و رفع فقر،فساد و تبعیض


نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه تلویزیونی به لزوم حمایت از زنان، بومی سازی اقتصاد و رفع فقر،فساد و تبعیض اشاره کرد.

- ، محسن رضایی عصر شنبه در پیام تصویری به عموم مردم، با بیان اینکه موج زدن نشاط و شادابی در زندگی مردم ایران آرزوی دولت اقدام و تحول است گفت: من و دوستانم همچون دوران جنگ که زیر بمباران شیمیایی بودیم، یک بار دیگر خودمان را سپر ملت ایران و مشکلات را حل می کنیم و نمی گذاریم این چهره غم و غصه که به چهره ملت ایران نشسته بیش از این تداوم پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه حفظ کرامت انسانی مهمترین هدفی دولت اقدام و تحول در قبال مردم است افزود: با کمک مردم و با دست جوانان و حمایت های مداوم دولت اجازه نمی دهیم که نان غرضی، زباله گردی و کولبری بر قامت بلند ملت ایران بنشیند.

توجه به مسئله ازدواج جوانان و حمایت از بانوان خانه دار محسن رضایی مسئله ازدواج جوانان و حمایت از بانوان خانه دار را از دیگر اولویت های خود پس از تشکیل دولت دانست و گفت: با روی کار آمدن دولت اقدام و تحول تمام بانوان خانه دار سه ماه در رابطه با تربیت فرزند و سه ماه در رابطه با حفظ سلامت و بهداشت آموزش می بینند و در مرحله اول، به خانواده هایی که فرزند بیشتر داشته باشند حقوق می پردازیم و مسئله ارتقا کرامت انسانی را از داخل خانه آغاز می کنیم تا به شهر و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از زنان، بومی سازی اقتصاد و رفع فقر،فساد و تبعیض

لزوم حمایت از زنان، بومی سازی اقتصاد و رفع فقر،فساد و تبعیض