مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 16:352021-06-12سياسي

بنیاد مرحوم پناهی راه اندازی می شود


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: تلاش می کنیم تا بنیاد علمی، فرهنگی مرحوم حجت الاسلام حسین پناهی را در اردبیل راه اندازی کنیم تا در تقویت این برنامه ها اقدامات لازم انجام شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: تلاش می کنیم تا بنیاد علمی، فرهنگی مرحوم حجت الاسلام حسین پناهی را در اردبیل راه اندازی کنیم تا در تقویت این برنامه ها اقدامات لازم انجام شود.

محمد سیمزاری در هنرواره سوادآموزی از دریچه هنر در اردبیل اظهار کرد: قرار است در سفر هفته آینده وزیر آموزش و پرورش به استان اردبیل نمایشگاهی از آثار هنرمندان شرکت کننده در این ورک شاپ به نمایش درآمده و از شخصیت وارسته مرحوم حجت الاسلام حسین پناهی تجلیل و تکریم شود.

وی تصریح کرد: ما در دوران کرونا چهره های فرهنگی، هنری ارزشمندی را از دست دادیم و حسرت برگزاری آیین ها و مراسم بزرگداشت و مجالس گرامیداشت این چهره های شاخص به دلمان ماند که امیدواریم در سال های آینده با برگزاری مراسم بزرگداشت ادای دینی را در این زمینه داشته باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل پیشگامی حوزه هنری را در تجلیل و تکریم از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر ارزشمند توصیف کرد و گفت: بنده اولین بار فعالیت آموزشی خود را در قالب آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مرحوم پناهی راه اندازی می شود

بنیاد مرحوم پناهی راه اندازی می شود