مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-12سياسي

آمادگی کامل و صد در صدی برای برگزاری انتخابات داریم


معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: آمادگی کامل و صد در صدی برای برگزاری انتخابات داریم امّا این چند روز باقی مانده فرصت مغتنمی است که دوباره با حساسیت و دقت کارها را مرور و مشکلات را رفع کنیم.

- ایسنا/قم معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: آمادگی کامل و صد در صدی برای برگزاری انتخابات داریم امّا این چند روز باقی مانده فرصت مغتنمی است که دوباره با حساسیت و دقت کارها را مرور و مشکلات را رفع کنیم.

بیژن سلیمان پور امروز در جلسه ستاد انتخابات استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت گفت: پروسه برگزاری انتخابات یک مدت زمان طولانی را می طلبد.

حداقل 9 ماه قبل از برگزاری انتخابات کارها آغاز شده و در ستاد انتخابات استان و بخش ها هم به تناسب نوع عملکردها در آغاز نیمه دوم سال گذشته شروع به کار کردند و برنامه زمان بندی انتخابات از آذر 99 ابلاغ و فرآیندهای اجرایی انتخابات آغاز شده است.

وی در خصوص نقاط قوت برگزاری انتخابات در استان یادآور شد: حضور سطحی از نیروهای مجرب، کارآمد و آشنا به برگزاری انتخابات با هدایت استاندار که از ذخایر اجرایی حوزه وزارت کشور به ویژه در بخش سیاسی، اجتماعی و به ویژه انتخابات است کار را از منظر اشراف به قوانین و فرآیندهای انتخابات آسان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل و صد در صدی برای برگزاری انتخابات داریم

آمادگی کامل و صد در صدی برای برگزاری انتخابات داریم