مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-12اقتصادي

1580 میلیارد تومان اعتبار در کرمانشاه توزیع شد


731 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای و 849 میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان کرمانشاه توزیع شد.

- ایسنا/کرمانشاه 731 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای و 849 میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان کرمانشاه توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه امروز (22 خرداد) شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه به توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و اعتبارات هزینه ای اختصاص داشت که با موافقت اعضا، 1580 میلیارد تومان از این اعتبارات میان دستگاه ها و شهرستانهای مختلف استان توزیع شد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این جلسه با اشاره به توزیع 849 میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در جلسه امروز گفت: این اعتبارات طبق سهم جمعیتی و برخی راهکاری علمی توزیع اعتبارات میان شهرستان های مختلف استان توزیع شده و امسال بیشترین اختیار به فرمانداران در توزیع این اعتبارات در سطح هر شهرستان داده شده است.

وی به توزیع 731 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای میان دستگاه های مختلف استان هم اشاره کرد و افزود: در توزیع این اعتبارات شاید برخی دستگاه ها مانند استانداری گلایه مند باشند، چرا که اعتبارات با هزینه های آنها همخوانی ندارد، اما برای بهبود اعتبارات این دستگاه ها هم سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجبور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1580 میلیارد تومان اعتبار در کرمانشاه توزیع شد

1580 میلیارد تومان اعتبار در کرمانشاه توزیع شد