مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:202021-06-12اقتصادي

اثر وعده های نامزدهای ریاست جمهوری بر بورس


یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه وعده های نامزدهای ریاست جمهوری، آثار تورمی دارد، گفت: احتمالا انتخاب هر یک از نامزدها باعث می شود تا در میان و بلندمدت قیمت همه دارایی ها از جمله سهام رشد داشته باشد، - ، علیرضا کدیور به آخرین وضعیت روند معاملات بورس اشاره و اظهار کرد: معاملات بورس تا 10 روز گذشته روند نزولی به شدت فرسایشی را طی کرد که به نظر می رسد یکی از منفی ترین دوران فعالیت بورس به لحاظ طول دوره بود.

وی تاکید کرد: در سال های گذشته هم در بازار شاهد روند منفی شاخص بورس بودیم اما اینکه روند منفی شاخص بورس به مدت 9 ماه ادامه دار باشد و در این مدت قیمت برخی سهام حدود 70 تا 80 درصد افت کنند یا معاملات بسیاری از سهام برای مدتی طولانی در صف فروش قرار بگیرد را تجربه نکرده بودیم.

کدیور خاطرنشان کرد: در گذشته ممکن بود که روند منفی حدود دو هفته ادامه داشته باشد و بعد از آن بازار دوباره به روال طبیعی باز می گشت و تاکنون بازار افت با چنین شتابی را برای مدت 9 ماه را تجربه نکرده بود.

این کارشناس بازار سرمایه دلیل افت شدید شاخص بورس در بازار را ناشی از چند عامل دانست و افزود: در ابتدا رشد بیش از حد و حبابی قیمت سهام در طول سال 98 و نیمه نخست سال 99 باعث شد تا بازار با چنین شتابی در مسیر نزولی قرار بگیرد و بخشی از این اصلاح قیمتی به واسطه رشد بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر وعده های نامزدهای ریاست جمهوری بر بورس

اثر وعده های نامزدهای ریاست جمهوری بر بورس