مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:102021-06-12سياسي

دولت آینده در نخستین گام باید به مسئله آب اصفهان ورود کند


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه دولت آینده باید در نخستین گام به مسئله آب اصفهان ورود کند، گفت: معتقدم مردم با نبودن و کمبود سازگاری دارند، - ایسنا/اصفهان نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه دولت آینده باید در نخستین گام به مسئله آب اصفهان ورود کند، گفت: معتقدم مردم با نبودن و کمبود سازگاری دارند، اما با تبعیض سازگار نمی شوند.

آنچه مردم را ناراضی می کند، تبعیض است که باید از آن دوری کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی عصر امروز (شنبه - 22 خردادماه ) در برنامه تلویزیونی که از شبکه استانی اصفهان پخش شد، با ابراز ارادت به 24 هزارشهید استان اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان قلب تمدن اسلامی ما است و مدنیت این استان در عرصه های مختلف تاریخ جلوه گر شده است و هر کجا نیاز بوده چهره های سرشناس اصفهانی نقش آفرینی شایسته ای کرده اند.

وی افزود: استان اصفهان سرداران سربلند و اثرگذار بسیاری در حوزه مدیریتی تقدیم کشور کرده و ویژگی اصفهان به عنوان استانی زرخیز، این است که دُرهای گرانبهایی تقدیم کشور کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اصفهان را استان معدن ظرفیت ها نامید و گفت: اصفهان مملو از ظرفیت های خدادادی کشاورزی، صنعتی، خدماتی و همچنین ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آینده در نخستین گام باید به مسئله آب اصفهان ورود کند

دولت آینده در نخستین گام باید به مسئله آب اصفهان ورود کند