مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-12سياسي

پرهیز از جنگل تراشی در مازندران/ سایت دولت یار رونمایی شد


نامزد ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرهیز از جنگل تراشی و تخریب اراضی جنگل را در مازندران امری اساسی برشمرد و گفت: باید صنایع متناسب با اقلیم توسعه یابد.

- ، علیرضا زاکانی عصر شنبه در برنامه انتخاباتی در شبکه طبرستان با بیان اینکه امیدواریم روزبه روز شرایط بهتری را تجربه کنیم، افزود: انتخابات ریاست جمهوری بیشترین تأثیر را دارد زیرا 95 درصد منابع دست رییس جمهور است.

وی با بیان اینکه آنچه مشاهده می کنیم، زیبنده ملت ایران نیست، گفت: ما برخوردار از تمدن چندهزار ساله و اقوام که گلهای سرسبد ایران اسلامی است، هستیم و مذاهب و اقلیت ها نیز فرصت بزرگی محسوب می شود.

وی حضور در پای صندوق های را الزامی دانست و گفت: باید با آرای مردم سرنوشت ملت را بسازیم.

زاکانی با عنوان اینکه راه و نگاه به خارج مشکل را حل نمی کند، تحریم را استراتژی دقیق آمریکا برای برخورد با ملت ایران دانست و گفت: دشمن دشمنی می کند و ما باید راه درست را انتخاب کنیم و در درون کشور ظرفیت های زیادی داریم که باید پلی برای پیروزی ور فع مشکلات مردم قرار دارد.

وی گفت: تورم موجود کمر ملت را می شکند و مردم تحت فشار هستند و باید این رویکرد را تغییر داد و طرحی نو درافکند و توانمندی های داخی را باید اصل قرار داد و از توانمندی های منطقه و جهان برای کارآمدن استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از جنگل تراشی در مازندران/ سایت دولت یار رونمایی شد

پرهیز از جنگل تراشی در مازندران/ سایت دولت یار رونمایی شد