مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-12پزشكي

آخرین وضعیت کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین وضعیت کروناویروس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.

- پرویز یزدان پناه روز شنبه 22 خرداد ماه 1400 در نشست ستاد مقابله با کرونا استان افزود: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون در مجموع 285 هزار و 500 نفر مراجعه کننده به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد داشته ایم.

وی اظهار کرد: در این مدت 18 هزار و 410 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری شدند که از این تعداد 18 هزار و 236 نفرتاکنون ترخیص شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: هم اکنون 160 نفر بیمار قطعی و مشکوک کرونایی در بیمارستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد 61 نفر مثبت قطعی کرونا است و 9 نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

یزدان پناه تصریح کرد: طی 14 ماه گذشته کمترین آمار کرونایی مبتلا بستری و بستری در بخش مراقبت های ویژه را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد دیروز جمعه 21 خرداد داشته ایم که 8 نفر در بخش مراقبت های ویژه و یک نفر با وضعیت وخیم در اینتوبه قرار داشت.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع این بیماری ویروسی تاکنون 48 هزار 858 مبتلا به کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد بهبودی کامل پیدا کرد همچنین 472 نفر نیز بهبود نسبی یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد

آخرین وضعیت کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد