مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-12سياسي

کشمیری:گرنت فناوری، موتور محرک توسعه و تجاری سازی نوآوری های فناورانه است


مشاور سرپرست دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت عتف گفت: برگزاری گرنت فناوری می تواند یک فرصت مناسب برای تعامل و گسترش پارک ها در کشور و معرفی این ظرفیت ها حتی در سطح منطقه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، مهدی کشمیری، مشاور سرپرست دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت عتف و مسئول برنامه گرنت جوانه در نشست روسای پارک های علم و فناوری کشور در پارک فناوری پردیس گفت: برنامه گرنت فناوری شامل حمایت از پایان نامه ها با محتوای فناورانه در بخش گرنت جوانه و حمایت از فعالیت های تحقیقاتی با محتوای تجاری سازی اعضای هیات علمی در بخش گرنت شکوفایی است.

  اجرای برنامه این گرنت به پارک های علم و فناوری کشور داده شده است.

دکتر مهدی کشمیری گفت: اگر گرنت فناوری به دانشگاه ها داده می شد شاید در اجرا کار راحتری پیش روی ما بود اما هدف از درگیر کردن پارک های کشور، تعامل پارک ها، گسترش فناوری ها و شناسایی ظرفیت های موجود در کشور بود.

او ادامه داد: الزام به اخذ موافقت دانشگاه یا مرکز پژوهشی توسط متقاضی، تجمیع منابع حمایتی در صندوق عامل، اعطای حمایت ها از طریق صندوق، افزایش حمایت ها در صورت مشارکت بیشتر متقاضی، عدم ورود وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و الزام به انعقاد توافق نامه مالکیت دارایی فکری با دانشگاه برای ورود شرکت دانش بنیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشمیری:گرنت فناوری، موتور محرک توسعه و تجاری سازی نوآوری های فناورانه است

کشمیری:گرنت فناوری، موتور محرک توسعه و تجاری سازی نوآوری های فناورانه است