مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 11:002021-06-12سياسي

برگزاری دوشنبه های استارتاپی با حضور برترین های رویداد کتاب کودک


طی یک همکاری مشترک میان صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری شهید بهشتی دوشنبه های استارت آپی با حضور منتخبان رویداد کتاب کودک برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با همکاری مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی 10 تیم برتر رویداد کتاب کودک برای شرکت در دوشنبه های استارت آپی صندوق نوآوری و شکوفایی انتخاب شدند.

دوشنبه 24 خرداد ماه در رویداد دوشنبه های استارت آپی تیم های منتخب برای سرمایه گذاران و شتابدهنده های حاضر، ایده های خود را ارائه می دهند.

به همین منظور پس از اختتامیه رویداد کتاب کودک، کارگزاری نوآفرینان مشغول به آماده سازی شرکت کنندگان این رویداد، برای حضور هر چه بهتر آنان هستند.

پنج شنبه 20 خرداد، تیم ها طی پنج ساعت کارگاه آموزشی، نکات تکمیلی را فراگرفته و امروز برای آخرین بار در دو نوبت برای مدرسین خود، آموخته ها را ارائه می دهند.

دکتر علی اصغر سعدآبادی، رییس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی و دبیرعلمی رویداد کودک؛ در حاشیه این رویداد به شرکت کنندگان یادآور شد که هدف صندوق و پارک، توانمندسازی هر چه بیشتر شرکت کنندگان و در نهایت استفاده از تسهیلات موجود در اکوسیستم کارآفرینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوشنبه های استارتاپی با حضور برترین های رویداد کتاب کودک

برگزاری دوشنبه های استارتاپی با حضور برترین های رویداد کتاب کودک