مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-12دانش

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری تمدید شد


مهلت ثبت نام و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری وزارت علوم، - تحقیقات و فناوری سال 1400 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شده است و آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ 26 خرداد نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

اصلاحات مربوط به شغل محل های دفترچه راهنما: اصلاحیه مربوط به پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران: رشته تحصیلی شیمی (کد 30664) با مقاطع لیسانس و فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (10067) (شغل کارشناس آزمایشگاه/کارگاه های فنی 15) اضافه می شود.

اصلاحیه مربوط به پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری: رشته های تحصیلی حسابداری (کد 30408) با مقطع لیسانس و مدیریت مالی (کد 31074) با مقطع لیسانس و فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (11508) (شغل حسابدار) و رشته تحصیلی مهندسی صنایع گرایش سیستم های اقتصادی (کد 32711) با مقطع فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (11509) (شغل کارشناس برنامه ریزی 1) اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری تمدید شد