مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-12سياسي

انتخابات 28 خرداد ظرفیتی بزرگ برای جوانگرایی دولت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهزاد محمدی رییس دانشگاه آزاد بهبهان در جمع اعضای شورای فرهنگی این واحد دانشگاهی، برگزاری پرشور انتخابات و حضور حداکثری مردم را باعث تقویت جایگاه نظام جمهوری اسلامی در دنیا عنوان کرد و گفت: - رییس دانشگاه آزاد بهبهان گفت: انتخابات 28 خرداد ظرفیتی بسیار بزرگ برای نوسازی و جوانگرایی دولت و فرصت بزرگی برای سازندگی و رفع مشکلات جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهزاد محمدی رییس دانشگاه آزاد بهبهان در جمع اعضای شورای فرهنگی این واحد دانشگاهی، برگزاری پرشور انتخابات و حضور حداکثری مردم را باعث تقویت جایگاه نظام جمهوری اسلامی در دنیا عنوان کرد و گفت: کمترین تفاوت های بنیادی و ایدئولوژی با نظام را مهم ترین مشخصه یک دولت انقلابی عنوان کرد و دولت انقلابی را ثمره انتخاب خوب انقلابی دانست.

محمدی اظهار کرد: مطالبه رهبری درباره انتخاب اصلح و انقلابی برای تشکیل دولت جوان و جهادی به معنی استفاده نکردن از نیرو های متخصص و دارای تجربه مفید نیست؛ بلکه نوعی شایسته سالاری و استفاده از نیرو های متخصص جوان انقلابی است که به تشکیل دولت جوان انقلابی ختم می شود.

رییس دانشگاه آزاد بهبهان انتخابات 28 خرداد 1400 را ظرفیت بسیار بزرگ برای نوسازی و جوانگرایی دولت و فرصت بزرگی برای سازندگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 28 خرداد ظرفیتی بزرگ برای جوانگرایی دولت است

انتخابات 28 خرداد ظرفیتی بزرگ برای جوانگرایی دولت است