مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-12اقتصادي

اقدام دولت برای انحلال سازمان تعاون روستایی رنگ و بوی سیاسی داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صدرا علی اکبرخانی، مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن اظهار کرد: در مقطعی هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری به 10 هزار تومان رسید درحالی که قیمت مصوب آن 14 هزار تومان بود و توجه لازم به مرغداران نشد و برای تعادل بازار .

- صدرا علی اکبرخانی، با بیان اینکه قیمت تخم مرغ درب مرغداری از 10هزار تومان به قیمت مصوب 14هزار تومانی خود رسید گفت: با توجه به به تعادل رسیدن قیمت تخم مرغ در بازار، صادرات این محصول متوقف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صدرا علی اکبرخانی، مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن اظهار کرد: در مقطعی هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری به 10 هزار تومان رسید درحالی که قیمت مصوب آن 14 هزار تومان بود و توجه لازم به مرغداران نشد و برای تعادل بازار اجازه صادرات تخم مرغ دیر هنگام داده شد.

وی افزود: اکنون قیمت هرکیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری به 14 هزار تومان رسیده است به همین منظور صادرات این محصول متوقف شد تا قیمت ها در بازار داخلی نیز دچار مشکل نشود.

هشدار درباره کمبود تخم مرغ در شهریور و مهر ماه مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن ادامه داد:، اما باید توجه داشت هزینه های تولید نظیر دستمزد، مواد بسته بندی، انرژی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام دولت برای انحلال سازمان تعاون روستایی رنگ و بوی سیاسی داشت

اقدام دولت برای انحلال سازمان تعاون روستایی رنگ و بوی سیاسی داشت