مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-12سياسي

تحلیل غلامرضا ظریفیان از مناظره های انتخابات 1400


ظریف شورای مرکزی مجمع ایثارگران اصلاح طلب با بیان اینکه «سطح گفت وگو های کاندیداها در مناظره در حد یک رییس جمهور نیست»، تاکید کرد: «ظاهرا طراحان پرسش ها تمایلی به طرح موضوعات جدی تر نداشتند».

- ظریف شورای مرکزی مجمع ایثارگران اصلاح طلب با بیان اینکه سطح گفت وگو های کاندیداها در مناظره در حد یک رییس جمهور نیست ، تاکید کرد: ظاهرا طراحان پرسش ها تمایلی به طرح موضوعات جدی تر نداشتند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: حل بحران های کنونی قطعا نیازمند عزم ملی و یک اعتقاد برای اصلاح ساختارها، تعارض قوانین و افزایش سرمایه اجتماعی است و این توهم است که عذه ای فکر کنند که آن ها می توانند منجی شرایط کنونی باشند.

غلامرضا ظریفیان تحلیلگر سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در تحلیل مناظره های انتخاباتی انجام شده میان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مناظره های انتخاباتی را از زوایای مختلفی می توان بررسی کرد؛ یک بخش نوع روش و گویشی است که در بحث بیان وضعیت کنونی وجود دارد و تقریبا همه کاندیداها نسبت به آن مشترک هستند.

این یک نکته مثبت است، به این دلیل که 5 نفر از کسانی که در مناظره ها هستند در گذشته چندان تمایل نداشتند که شرایط کشور را نامطلوب یا بحرانی بدانند، همین هم اتفاق مثبتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل غلامرضا ظریفیان از مناظره های انتخابات 1400

تحلیل غلامرضا ظریفیان از مناظره های انتخابات 1400