مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-12بين الملل

دولت صنعا: سفیر انگلیس یمنی ها را به انجام اقدامات خرابکارانه ترغیب می کند


معاون وزیر خارجه دولت صنعا فاش کرد، سفیر انگلیس یمنی ها را به انجام فعالیت های خرابکارانه علیه این دولت دعوت کرده، از طرفی، شورای انتقالی جنوب تحت حمایت امارات از همکاری نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن با دو گروه تروریستی داعش و القاعده خبر داد.

- معاون وزیر خارجه دولت صنعا فاش کرد، سفیر انگلیس یمنی ها را به انجام فعالیت های خرابکارانه علیه این دولت دعوت کرده، از طرفی، شورای انتقالی جنوب تحت حمایت امارات از همکاری نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن با دو گروه تروریستی داعش و القاعده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، حسین العزی، معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله توییت کرد: سفیر انگلیس در دیدار با مردم یمن از آنها خواست فعالیت های خرابکارنه ای را علیه دولت صنعا در پیش بگیرند.

العزی در ادامه درخواست سفیر انگلیس را خروجی محکوم شده از (چارچوب) ماموریت دیپلماتیکش دانست و تاکید کرد: انگلیس به خون هایی که در یمن ریخته بسنده نکرده و به نقش تخریبی خود در یمن ادامه می دهد.

معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در پاسخ به خواسته سفیر انگلیس نوشت: زمان رویاهای بیمار به پایان رسیده و مردم ما که برای آزادی و امنیت خود جانفشانی کردند، می توانند دم شما را له کرده و شما را دچار ناامیدی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت صنعا: سفیر انگلیس یمنی ها را به انجام اقدامات خرابکارانه ترغیب می کند

دولت صنعا: سفیر انگلیس یمنی ها را به انجام اقدامات خرابکارانه ترغیب می کند