مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-12اجتماعي

آغاز بکار اولین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی شهرهای جهانی


شهردار میبد از راه اندازی نخستین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی با حضور 14 شهر و روستای جهانی صنایع دستی ایران به مناسبت هفته جهانی صنایع دستی در محل وزارتخانه میراث فرهنگی، - ایسنا/یزد شهردار میبد از راه اندازی نخستین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی با حضور 14 شهر و روستای جهانی صنایع دستی ایران به مناسبت هفته جهانی صنایع دستی در محل وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.

علیرضا نقوی شهردار ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه هم افزایی بیشتر شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران است.

وی افزود: بعداز نخستین نشست شهرداران شهرها و فرمانداران روستاهای جهانی صنایع دستی در میبد، مجمع شهرها و روستاهای صنایع دستی ایران با هدف ایجاد شبکه ارتباطی و هم افزایی بیشتر بین این شهرها و روستاها تشکیل شد تا بتوانیم ارتباط خوب و موثری دراین راستا داشته باشیم.

به گفته رییس مجمع شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران، اولین برنامه بعد از تشکیل این مجمع، برپایی نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی با مشارکت تمام شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران است که امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر زمینه معرفی، ارتباط و ایجاد بستری مناسب برای رشد صنایع دستی ایران داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار اولین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی شهرهای جهانی

آغاز بکار اولین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی شهرهای جهانی