مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:302021-06-12بين الملل

بودجه دیوار مرزی مکزیک به پنتاگون بازگردانده شد/ محل ساخت پاکسازی می شود


دفتر بودجه کاخ سفید اعلام کرد، دولت واشنگتن بیش از دو میلیارد دلار از بودجه اختصاص یافته در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ به ساخت دیوار مرزی میان آمریکا و مکزیک را به ارتش باز می گرداند و دیگر مبلغ باقیمانده را به پاکسازی محل ساخت و ساز اختصاص خواهد داد.

- دفتر بودجه کاخ سفید اعلام کرد، دولت واشنگتن بیش از دو میلیارد دلار از بودجه اختصاص یافته در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ به ساخت دیوار مرزی میان آمریکا و مکزیک را به ارتش باز می گرداند و دیگر مبلغ باقیمانده را به پاکسازی محل ساخت و ساز اختصاص خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ سفید در بیانیه ای در این رابطه گفت: با این اقدام، بودجه ها به 66 پروژه نظامی در 11 ایالت، سه قلمرو آمریکا و 16 کشور باز می گردند.

این پروژه ها شامل 79 میلیون دلار برای نوسازی یک مدرسه نظامی در آلمان و 9 میلیون دلار برای یک میدان تیراندازی در ایندیانا می باشد.

دونالد ترامپ، رییس جمهور جمهوری خواه سابق آمریکا این دیوار مرزی را به بخش مهمی از دوره ریاست جمهوری اش تبدیل کرده بود و تاکید داشت که ساخت این دیوار برای متوقف کردن مهاجرت غیرقانونی و قاچاق مواد مخدر لازم و ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه دیوار مرزی مکزیک به پنتاگون بازگردانده شد/ محل ساخت پاکسازی می شود

بودجه دیوار مرزی مکزیک به پنتاگون بازگردانده شد/ محل ساخت پاکسازی می شود