مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-12سياسي

صدایی که سال هاست شنیده نمی شود/ معلم یا فرزند سرراهی آموزش وپرورش؟!


تعدادی از اعضای صنف معلمان غیرانتفاعی استان گیلان به نمایندگی از هشت هزار معلم فرهنگی، با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار کرده و مراتب اعتراض خود را نسبت به وضعیت نامعلوم و بلاتکلیف خود اعلان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت پیش از ظهر امروز تعدادی از اعضای صنف نبوده و معتقدیم که باید این معلمان به حقوق خود دست پیدا کنند افزود: صحبت ها و مطالبات شما را مجدانه پیگیری کرده اما بخشی از این مطالبات مربوط به نبود یا نقص قانون است که باید از طریق مجلس موردبررسی قرار بگیرد.

ضرورت تشکیل شورای معلمان شاغل در مدارس غیرانتفاعی رییس اداره مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی استان گیلان نیز در این نشست با قدردانی از زحمات معلمانی که در مدارس غیرانتفاعی گمنام در حال فعالیت اند اظهار کرد: حقوق مکفی، بیمه کامل و قراردادهای برابر قانون کار از مطالبات معلمان غیرانتفاعی است که به درستی موردبحث قرارگرفته و باید به طورجدی پیگیری شود.

نورالله اکبری با بیان اینکه عدم برابری حقوق دریافتی معلمان و حقوق ثبتی آن ها در سامانه مشارکت ها یکی از مطالبات و سؤالات جدی معلمان غیرانتفاعی بوده است افزود: امروز شرایطی فراهم شد که در سامانه مشارکت ها معلمان حقوق ثبتی خود را دیده و تأیید کنند و این یک اتفاق بزرگی برای شفاف بودن موضوع حقوق معلمان غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدایی که سال هاست شنیده نمی شود/ معلم یا فرزند سرراهی آموزش وپرورش؟!

صدایی که سال هاست شنیده نمی شود/ معلم یا فرزند سرراهی آموزش وپرورش؟!