مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:002021-06-12اجتماعي

استان تهران 4000 کودک کار و زباله گرد دارد


مدیرکل بهزیستی استان تهران در نشست خبری خود به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار کودکان تعداد کودکان کار و زباله گرد در تهران را اعلام کرد.

امین شاهرخی مدیرکل بهزیستی استان تهران در نشست خبری خود به مناسبت روز جهانی کار کودکان با تاکید بر اینکه هیچ انسان فرهیخته ای حاضر به این نیست که کودک و فرزندش در معابر اقدام به کار کند اظهار کرد: سازمان بهزیستی در کنار سایر فعالیتهای متعدد خود توجه ویژه ای به پدیده کودکان کار و خیابانی داشته که بر همین اساس طرح جذب، شناسایی و حمایت از کودکان کار و خیابانی از اسفند 98 در دستور کار قرار گرفت که البته اجرای این طرح همزمان با شیوع ویروس کرونا شد اما همکاران ما اجرای این طرح را ادامه دادند.

شاهرخی ادامه داد: هم اکنون این طرح تبدیل به یک فرآیند در سازمان بهزیستی شده است و با توجه به ساختار معیوبی که از گذشته در ساماندهی کودکان کار و خیابانی وجود داشته است معایب و نقایص این طرح رفع و خوشبختانه این فرآیند و این طرح نتایج قابل قبولی را در بر داشته است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با تأکید بر اینکه دیگر شاهد طرح های ضربتی و رها شده در فرآیند جذب، شناسایی و حمایت از کودکان کار و خیابانی نخواهیم بود گفت: طرح اشاره شده به صورت مداوم در سازمان بهزیستی در حال انجام است و همه مسئولان بهزیستی براجرای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان تهران 4000 کودک کار و زباله گرد دارد

استان تهران 4000 کودک کار و زباله گرد دارد