مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-12اقتصادي

صدور پروانه بهره برداری صنعتی استان سمنان 47 درصد رشد داشته است


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: صدور پروانه بهره برداری در بخش صنعت استان طی سال اری نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 درصد رشد داشته است.

- ، فرامرز محبوبی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی صمت استان سمنان از رشد 47 درصدی صدور پروانه بهره برداری در بخش صنعت استان در امسال خبر داد و بیان کرد: در دو ماه ابتدایی سال جاری 25 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته، 47 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت، واحدهای صنعتی استان با سرمایه گذاری 168 میلیارد تومان پروانه بهره برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده اند همچنین در بخش صدور پروانه های بهره برداری حوزه صنعت که در واقع می توان آن را همان سرمایه گذاری های تحقق یافته دانست، شاهد رشد قابل توجهی بوده ایم به طوری که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از نظر سرمایه گذاری 518 درصد و از نظر اشتغال 175 درصد افزایش داشته است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در این مدت 370 مجوز صنعتی در استان صادر شده است، گفت: 25 واحد صنعتی در استان پروانه بهره برداری و 345 واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده اند از سوی دیگر برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده اند، سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه بهره برداری صنعتی استان سمنان 47 درصد رشد داشته است

صدور پروانه بهره برداری صنعتی استان سمنان 47 درصد رشد داشته است