مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-12اجتماعي

آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان کرمانی از اول تیرماه


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: طرح سنجش سلامت نوآموزان از یکم تیرماه در سراسر استان کرمان آغاز می شود و تا پایان شهریور ماه ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، عباس صفوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آموزش و پرورش استثنایی، سازمانی مترقی در دستگاه تعلیم و تربیت است و خدمات گوناگونی ارائه می دهد، اما این خدمات به طور معمول ناگفته مانده و ذهنیت افراد نسبت به این مجموعه ویژه نیست.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش استثنایی در واقع کودکان با نیازهای ویژه را پوشش می دهد، به طور مثال مانند دانش آموزی که مشکل شنوایی دارد و ناشنوای مطلق نیست بنابراین نیاز دارد از ابزار خاص و معلم ویژه استفاده کند.

صفوی تصریح کرد: کودکی که بدو تولد و در را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی انجام می دهیم.

وی با اشاره به اینکه خیریه ها هم در زمینه کاشت حلزون می توانند به ما کمک دهند، ابراز داشت: کرمان در این زمینه پیشرو بوده است و 20 مورد کاشت حلزون را در سال جاری انجام داده ایم.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان ادامه داد: بچه های دبستانی ممکن است در برخی درس ها موفق نباشند که در طبقه بندی آموزش و پرورش استثنایی به عنوان دانش آموز دارای مشکل ویژه یادگیری قرار می گیرد و 24 مرکز داریم که این دانش آموزان مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان کرمانی از اول تیرماه

آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان کرمانی از اول تیرماه