مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-12ورزشي

رییس فدراسیون قایقرانی: قایقرانی اصفهان نباید معطل زاینده رود بماند


باید فکر کنیم زاینده رود همیشه خشک است و نباید معطل ماند، باید از سایر ظرفیت های آبی استان اصفهان برای قایقرانی استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی رضا سهرابیان در مجمع انتخاباتی هیأت قایقرانی استان اصفهان اظهار داشت: استفاده از صحبت های منتقدین سبب می شود دیدگاه بهتری نسبت به نقاط ضعف داشته باشیم، هر ماه پیگیر امور قایقرانی استان ها هستم و نقاط ضعف را پیگیری می کنم؛ با برنامه ریزی می توانیم، نقاط ضعف را پوشش دهیم.

رییس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: از رییس هیأت قایقرانی استان اصفهان می خواهم که پیشنهادات و انتقادات را پذیرا باشد و برای پیشرفت از آن ها استفاده کند؛ درست است که زاینده رود خشک شده است اما می توان از ظرفیت های دیگر موجود استفاده کرد.

وی تصریح کرد: باید از همه افرادی که در قایقرانی تجربه دارند، استفاده کرد زیرا آن ها مشکلات را لمس کرده اند، برای بازگشت قایقرانی اصفهان به روز های اوج گذشته باید از همه این تجربیات استفاده کرد.

سهرابیان یادآور شد: متاسفانه در لیگ برتر قایقرانی، ورزشکار اصفهانی نداشتیم، باید انگیزه را در بین قایقرانان اصفهانی استفاده کرد تا تیم اصفهان با قایقرانانی از همین شهر در لیگ برتر حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون قایقرانی: قایقرانی اصفهان نباید معطل زاینده رود بماند

رییس فدراسیون قایقرانی: قایقرانی اصفهان نباید معطل زاینده رود بماند