مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-12سياسي

روغن ریخته دولت نذر امامزاده در آستانه انتخابات/ راه کربلا بسته نبود، شما بستید!


سخنگوی وزارت خارجه در حالی از برقراری سفر به عتبات به صورت محدود و با رعایت نکات بهداشتی خبر داد که طرف عراقی از سال گذشته پذیرای زائران خارجی بود و ستاد کرونا با برقراری سفرها مخالفت می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در حالی که ماه ها است عاشقان حسینی در انتظار از سرگیری سفر عتبات هستند و مسؤولان سازمان حج و زیارت نیز آمادگی خود را برای اعزام کاروان های زیارتی اعلام کردند، به دلیل موافقت نکردن ستاد کرونا و احتمال شیوع کرونا، سفر به عتبات ممنوع است و در بیش از 15 ماه اخیر هیچ کاروانی از سوی سازمان حج و زیارت به عتبات اعزام نشده است.

توافق ایران و عراق برای برقراری سفر به عتبات! با این وجود، پنج شنبه هفته گذشته سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به توافق صورت گرفته با وزارت فرهنگ عراق از برقراری سفر عتبات با رعایت نکات بهداشتی و به صورت محدود خبر داد.

این خبر موجب خوشحالی بسیاری از مشتاقان زیارت امام حسین (ع) شد و شوق زیارت حرم سیدالشهدا (ع) را در دل بسیاری از مردم زنده کرد.

وقتی دولت در زمان انتخابات، روغن ریخته را نذر امامزاده می کند/ عراق از ماه ها قبل پذیرای زائران خارجی بود البته این خبر مسرت بخش از سوی وزارت خارجه کشورمان در حالی منعکس شد که طرف عراقی در ماه های اخیر مشکلی با ازسرگیری اعزام ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن ریخته دولت نذر امامزاده در آستانه انتخابات/ راه کربلا بسته نبود، شما بستید!

روغن ریخته دولت نذر امامزاده در آستانه انتخابات/ راه کربلا بسته نبود، شما بستید!