مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-12سياسي

آموزش 1900 کاربر شعبه اخذ رای در استان یزد برای برگزاری انتخابات 1400


رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد از آغاز برگزاری دوره های آموزشی ویژه کاربران شعب اخذ رای استان خبرداد و گفت: در قالب این دوره ها 1900 کاربر شعب اخذ رای با نحوه کار با ترمینال های احراز هویت آشنا می شوند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد حسین زارع پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان این که انتخابات 1400 در سراسر استان به صورت نیمه مکانیزه برگزار می شود، اظهار کرد: دوره آموزشی ویژه کاربران شعب اخذ رای استان یزد از روز گذشته، به صورت متمرکز در  شهرستان های استان یزد آغاز شده است.

وی با اشاره به آموزش دو کاربر به ازای هر شعبه اخذ رای در استان،  افزود: در قالب این دوره آموزشی 1900 کاربر، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، آموزش ها و مهارت های لازم در این حوزه را فرا می گیرند.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد، گفت: در این دوره آموزشی کاربران شعب اخذ رای با نحوه برگزاری انتخابات و اجرای دستورالعمل ها و قوانین مربوطه، شرح وظایف اعضای شعب قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات و نحوه کارکرد دستگاه های احراز هویت، آشنا  می شوند.

زارع با بیان این که در این دوره، کاربران شعب با نحوه ارسال صورتجلسه شمارش آراء از محل شعبه نیز آشنا می شوند، تصریح کرد: باتوجه به این که به محض اتمام شماره آراء،  صورتج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 1900 کاربر شعبه اخذ رای در استان یزد برای برگزاری انتخابات 1400

آموزش 1900 کاربر شعبه اخذ رای در استان یزد برای برگزاری انتخابات 1400