مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-12فرهنگي

پایان جایزه «ارغوان» با یاد اصغر عبداللهی و کامبوزیا پرتوی


چهارمین دوره جایزه داستان نویسی «ارغوان» با معرفی برگزیدگان و با گرامیداشت دو نویسنده فقید، اصغر عبداللهی و کامبوزیا پرتوی در مراسمی مجازی به کار خود پایان داد.

- پایان جایزه ارغوان با یاد اصغر عبداللهی و کامبوزیا پرتوی چهارمین دوره جایزه داستان نویسی ارغوان با معرفی برگزیدگان و با گرامیداشت دو نویسنده فقید، اصغر عبداللهی و کامبوزیا پرتوی در مراسمی مجازی به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم پایانی این دوره از جایزه با موضوع آخرین سال قرن همچون دوره گذشته به دلیل همه گیری کرونا به صورت مجازی و در صفحه این جایزه ادبی برگزار شد.

در آغاز، گزارش دبیر این جشنواره، اوژن حقیقی، توسط پژمان بازغی که اجرای برنامه را بر عهده داشت، ارائه شد.

در بخشی از این گزارش آمده است: شورای سیاست گذاری جایزه ارغوان در مهر 1399 بعد از جلسات متعدد، موضوع، قوانین، مقررات، آیین نامه و فراخوان چهارمین دوره این جایزه را تدوین و در مرحله بعدی چینش هیات انتخاب و داوری را آغاز کرد.

با نظر این شورا، آخرین سال قرن به عنوان موضوع دوره چهارم جایزه ارغوان انتخاب و شرایط سنی شرکت در مسابقه همانند سه دوره گذشته حداکثر 30 سال مقرر شد.

هیات انتخاب بخش داستان (بر اساس حروف الفبا) متشکل از فرشته احمدی، میترا الیاتی، فرهاد توحیدی ، محمد چرم شیر، مهسا محبعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جایزه «ارغوان» با یاد اصغر عبداللهی و کامبوزیا پرتوی

پایان جایزه «ارغوان» با یاد اصغر عبداللهی و کامبوزیا پرتوی