مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-12ورزشي

عدم کسب سهمیه رستمی و مرادی قابل پیش بینی بود/ نسل وزنه برداری در حال تغییر است


قهرمان وزنه برداری المپیک لندن با تاکید بر اینکه ناکامی کیانوش رستمی و سهراب مرادی از کسب سهمیه المپیک 2020 قابل پیش بینی بود، گفت: امیدوارم در توکیو از آبروی وزنه برداری ایران دفاع شود.

- جی پلاس، با اعلام فدراسیون جهانی وزنه برداری و طبق رنکینگ به روز شده این فدراسیون، علی هاشمی در دسته 109 کیلوگرم و علی داودی در دسته فوق سنگین نمایندگان وزنه برداری ایران در بازی های المپیک توکیو خواهند بود و این یعنی وداع کیانوش رستمی و سهراب مرادی با این دوره بازی ها.

مهر نوشت؛ این دو وزنه بردار مدعی ایران در حالی از کسب سهمیه برای المپیک توکیو بازماندند که در المپیک 2016 ریو صاحب مدال طلای اوزان 85 کیلوگرم (کیانوش رستمی) و 94 کیلوگرم (سهراب مرادی) شده بودند اما با وجود پیگیری ها و هزینه های زیادی که برای المپیکی شدن دوباره شان انجام شد، از دست یابی به سهمیه بازماندند چراکه نه جزو هشت نفر اول اوزان خود بودند و نه بهترین وزنه بردار قاره.

بهداد سلیمی که خود مدال طلا المپیک 2012 لندن در دسته فوق سنگین را در اختیار دارد، می گوید ناکامی کیانوش رستمی و سهراب مرادی در کسب سهمیه کاملاً قابل پیش بینی بود.

وی همچنین امیدوار است که دو نماینده جوان وزنه برداری ایران که تجربه ای از المپیک ندارند، بتوانند در توکیو موفق ظاهر شده و از آبروی وزنه برداری ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم کسب سهمیه رستمی و مرادی قابل پیش بینی بود/ نسل وزنه برداری در حال تغییر است

عدم کسب سهمیه رستمی و مرادی قابل پیش بینی بود/ نسل وزنه برداری در حال تغییر است