مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-12سياسي

هر رأی ما تیری بر قلب دشمنان ایران اسلامی است


این عالم و پژوهشگر اهل سنّت مشکلات کنونی کشور را متوجه عدم انتخاب درست در انتخابات گذشته دانست و گفت: هر رأی ما تیری بر قلب و چشم دشمنان ایران اسلامی است.

- ، به همت مجمع فعالان فرق، ادیان، اقوام و مذاهب کشور وبیناری با موضوع انتخابات از نگاه مذاهب با محوریت اهل سنت و نقش مذاهب در مشارکت حداکثری برگزار شد.

در این وبینار مولوی سید محمد دُرتَکیده مؤلف و پژوهشگر اهل سنت با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم می فرماید: پروردگار سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد، مگر اینکه خود آنها بخواهند (رعد ،11)؛ تأکید کرد رأی دادن یک تکلیف و وظیفه است و همه باید برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به لزوم انتخاب فرد اصلح گفت: اگر در انتخابات گذشته فرد اصلح را انتخاب کرده بودیم، امروز مردم ما دچار ناامیدی که نتیجه آن عدم شرکت در انتخابات است، نمی شدند.

مولوی دُرتکیده با بیان این نکته که رأی ما به مثابه بیعت است افزود: همگان را برای شرکت در سرنوشت خود و انتخاب رییس جمهوری خیرخواه برای آبادانی و پیشرفت کشور دعوت می کنم.

همچنین در ادامه خاطر نشان کرد سکوت امروز ما و عدم حضور در انتخابات باعث روی کار آمدن کسانی ست که ما آن ها را نمی خواهیم و این خیانتی بزرگ به شهدا و رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر رأی ما تیری بر قلب دشمنان ایران اسلامی است

هر رأی ما تیری بر قلب دشمنان ایران اسلامی است