مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-12سياسي

4049 شعبه اخذ رأی برای 28 خردادماه در استان مازندران در نظر گرفته شده است


در سطح استان مازندران و 22 شهرستان استان و تعداد 4049 شعبه اخذ رأی ، هیات بازرسی استان مرکب از 5 نفر و هیأت های بازرسی شهرستانها مرکب از 3 نفر شکل گرفت که بر کل فرآیندهای انتخاباتی مراقبت و کنترل لازم را اعمال خواهند کرد.

- ایسنا/مازندران معاون استاندار مازندران گفت: در سطح استان مازندران و 22 شهرستان استان و تعداد 4049 شعبه اخذ رأی ، هیات بازرسی استان مرکب از 5 نفر و هیأت های بازرسی شهرستانها مرکب از 3 نفر شکل گرفت که بر کل فرآیندهای انتخاباتی مراقبت و کنترل لازم را اعمال خواهند کرد.

خیرانپور تصریح کرد : نظر به اینکه طبق اصل ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران , اداره امور کشور متکی به رأی و نظر مردم می باشد و مکانیزم اخذ نظر مردم برای اداره امور کشور نیز برگزاری انتخابات است .

وی افزود: در برگزاری هر انتخابات اجرای دقیق قانون انتخابات و نیز حسن جریان فرآیندها و روز شمار انتخابات بسیار مهم بوده و کنترل و مراقبت بر این دو مولفه مهم بر هیأت های بازرسی است، ضرورت دارد مجریان و برگزارکنندگان انتخابات و کاندیداهای محترم و طرفداران و ستادهای انتخاباتی آنها این دو مولفه را رعایت نمایند و در صورت بروز هر گونه عدول و تخلف احتمالی سریعا مراتب به مجاری مرتبط برای اصلاح،تذکر و در صورت تکرار تخلف جهت برخورد قانونی و اقدامات لازم منعکس گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4049 شعبه اخذ رأی برای 28 خردادماه در استان مازندران در نظر گرفته شده است

4049 شعبه اخذ رأی برای 28 خردادماه در استان مازندران در نظر گرفته شده است