مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-12سياسي

سایپا در دوران تحریم نقش مؤثر و مفیدی در تولید وافزایش تولید داشت


یک نماینده مجلس شورای اسلامی با حمایت از تلاش مدیران سایپا در دوران تحریم گفت: سایپا در دوران تحریم نقش مؤثر و مفیدی در تولید و افزایش تولید داشت.

- به نقل از سایپا، فرهاد بشیری نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سایپا در رونق و افزایش تولید در کشور گفت: سایپا با افزایش تولید خود در دو سال گذشته نقش مؤثر و مفیدی در افزایش تولید داشت و این نقش تأثیرگذار در دوران تحریم و حتی در زمانی که شرکت های خودروساز خارجی ایران را ترک کردند، بیشتر دیده شد.

وی با اشاره به ضرورت تولید در داخل کشور گفت: هرچه امکان تولید در داخل است باید مورد توجه قرار گیرد و ما نباید گرفتار مسائل حاشیه تولید شویم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: باید فضای کار برای تولیدکنندگان فراهم شود و از ظرفیت های داخل برای تولید بیشتر و بهتر استفاده شود.

وی در خصوص سیاست مجلس در قبال صنعت خودرو عنوان کرد: صنعت خودرو در عرصه تولید بسیار مهم است و خودروسازی داخلی با تلاش برای رسیدن به خودکفایی و خوداتکایی بسیار حائز اهمیت است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: ضرورت دارد از فرصت ها و امکانات داخلی برای تولید خودرو بهره ببریم و تمام تلاش مان این باشد از صنعت خودرو در چارچوب قانون حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایپا در دوران تحریم نقش مؤثر و مفیدی در تولید وافزایش تولید داشت

سایپا در دوران تحریم نقش مؤثر و مفیدی در تولید وافزایش تولید داشت