مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-12سياسي

4 طرح فناورانه آب رونمایی شد


با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از چهار طرح فناورانه حوزه آب رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا امروز طی مراسمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از چهار طرح فناورانه حوزه آب رونمایی شد.

این 4 طرح شامل تدوین دانش فنی و بومی سازی غشای سرامیکی سیلیکون کارباید ، بومی سازی دوربین با طیف های مشخص تفکیک دمایی در محدوده های 8 هزار تا 14 هزار و 200 ، تدوین دانش فنی و بومی سازی براکت و قفس پرورش ماهی در دریا و تأمین آب شرب مناطق روستایی علی آباد، عربی و حاج نوشاد استان بوشهر با استفاده از دستگاه نمک زدایی الکترودیالیز معکوس (EDR) می شود که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رقم خورده است.

این طرح ها به این شرح است: تدوین دانش فنی و بومی سازی غشای سرامیکی: تدوین دانش فنی و بومی سازی غشای سرامیکی سیلیکون کارباید موفقیتی است که نتیجه اعتماد به یکی از شرکت های دانش بنیان است.

در این طرح، از غشاهای سرامیکی بر پایه کاربید سیلیسیوم برای به روز رسانی تصفیه خانه شهرک معلم کلایه قزوین با دبی 20 لیتر در ثانیه استفاده شده است.

غشاها درواقع، لایه های نازک از جنس نیمه تراوا هستند که قادرند تا ذرات معلق را از مایع، زمانی که با فشار از آن عبور می کند، جدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 طرح فناورانه آب رونمایی شد

4 طرح فناورانه آب رونمایی شد