مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-12سياسي

امام جمعه بهمن: مشکلات امروز کشور محصول وعده های عمل نشده است


مشکلات امروز کشور محصول وعده هایی است که به آن ها عمل نشد، ضمن اینکه وعده های پوچ نه تنها مشکلی را از کشور حل نمی کند بلکه اعتماد مردم را نیز سلب می کند.

-  حجت الاسلام رضا علیزاده در گفت و گو با خبرنگار فارس از ابرکوه، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نحوه مدیریت صحیح کشور، اظهار کرد: صاحبان اصلی کشور مردم هستند و حضور آنان یک حضور قطعی در باب حکومت اسلامی است.

وی پیرامون مطالبه رهبری از نامزدهای ریاست جمهوری، افزود: نامزدها وعده هایی ندهند که مطمئن نیستند می توانند آن را انجام دهند؛ چراکه مشکلات امروز کشور محصول وعده هایی است که به آن ها عمل نشد.

وعده های پوچ نه تنها مشکلی را از کشور حل نمی کند بلکه اعتماد مردم را نیز سلب می کند.

امام جمعه بهمن با تأکید بر این که اگر مردم بی اعتماد شدند نظام ضربه می خورد، گفت: هر نامزدی که پیروز شد خودش را به عدالت اجتماعی و کاهش فاصله فقیر و غنی، مبارزه بدون رودربایستی با فساد، تقویت تولید داخلی و مبارزه با واردات بی رویه و قاچاق، متعهد کند.

علیزاده با بیان این که اخلاق انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمن است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری از سال 88 تاکنون چند بار به مناظرات انتخاباتی و بایسته های آن اشاره کردند که یکی از مسائل مهم در مناظرات رعایت اخلاق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بهمن: مشکلات امروز کشور محصول وعده های عمل نشده است

امام جمعه بهمن: مشکلات امروز کشور محصول وعده های عمل نشده است