مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-12سياسي

جوکار: مجلس جلوی 250 هزار میلیارد فساد در سال جاری را گرفت


نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف جدی مدیریتی در کشور گفت: بالای 250 هزار میلیارد منابع در بودجه 1400 تعریف شده بود اما مصارف آن مشخص نبود و مجلس با موشکافی جلوی این بریز و بپاش ها و فساد را گرفت.

- محمدصالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل اقدامات دولت، ترس اقتصادی و فرهنگی بر مردم مسلط شده در حالیکه رییس در کمک به محرومان سطح کشور بیان داشت: آستان قدس در پی شناسایی بخش های محروم استان های مختلف در استان یزد نیز ورود کرده و تاکید دارند تا محرومیت برچیده نشود به بخش دیگری ورود نکنند.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه همه باید فرصت استفاده از منابع را داشته باشند و به همه دهک ها توجه شود تصریح کرد: تورم و گرانی روی مردم عادی فشار می آورد و نگاه به مباحث فناوری و زیربنایی و زیرساخت های توسعه ای می تواند برای دولت آینده موفقیت به ارمغان بیاورد که این ویژگی ها در سیدابراهیم رییسی دیده می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احیای هزاران واحد صنعتی از سوی قوه قضاییه با حضور آیت الله رییسی در این قوه عنوان کرد: تلاش همه برای پیشرفت و توسعه کشور و تامین رفاه مردم باید باشد اما دولت به این موضوع بی تفاوت است و با ضعف در مدیریت و ناتوانی در اداره امور کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: مجلس جلوی 250 هزار میلیارد فساد در سال جاری را گرفت

جوکار: مجلس جلوی 250 هزار میلیارد فساد در سال جاری را گرفت