مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-12سياسي

کارنامه نامزدها گزینه اصلح را مشخص می کند


نماینده مردم آستارا در مجلس دهم با تأکید بر حضور حداکثری و انتخابات نامزد اصلح، گفت: مردم از مشاهده کارنامه ای که نامزدهای انتخابات از خود ارائه داده اند به خوبی دریافته اند تا صالح و اصلح را از یکدیگر بشناسند و اداره دولت را به چه کسی واگذار کنند.

- ولی داداشی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی برای کارآمدی سیاسی و رویارویی نقطه قوت انقلاب در برابر حکومت های پوشالی است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات های متعدد در ایران اسلامی، افزود: جمهوری اسلامی ایران به خود افتخار می کند که توانسته در طول عمر بابرکت بالای 40 ساله، شاهد دهها انتخابات با مشارکت مسئولانه و متعهدانه مردم در آن باشد.

نماینده مردم آستارا در مجلس دهم با اشاره به وجوه تمایز انتخابات در جمهوری اسلامی با سایر کشورهای مدعی دموکراسی، گفت: بسیاری از کشورهای مدعی دموکراسی تنها در پروپاگاندای رسانه ای توانسته اند خود را به جهانیان معرفی کنند درحالی که مردم و رای آن ها تأثیر چندانی بر سرنوشت آن ها ندارد.

عضو سابق مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات پیش رو، تصریح کرد: حضور پرشکوه و باصلابت ملت ایران در حماسه انتخابات پیش رو ضامن امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه نامزدها گزینه اصلح را مشخص می کند

کارنامه نامزدها گزینه اصلح را مشخص می کند