مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-12اجتماعي

ناوگان خودرویی محیط زیست گلستان به شدت فرسوده است


مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: خودروها و موتورسیکلت هایی که محیط زیست استان در اختیار دارد به شدت فرسوده شده و کارایی خود را از دست داده اند و نیاز به نگاه ویژه در این رابطه داریم.

- ایسنا/گلستان مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: خودروها و موتورسیکلت هایی که محیط زیست استان در اختیار دارد به شدت فرسوده شده و کارایی خود را از دست داده اند و نیاز به نگاه ویژه در این رابطه داریم.

محمدرضا کنعانی در گفت وگو با ایسنا به مناسبت هفته محیط زیست اظهار کرد: از سال گذشته با احتساب ارتقای سطح منطقه شکار ممنوع چلچلی شهرستان گرگان به منطقه حفاظت شده هیرکانیا، سطح مناطق چهارگانه تحت مدیریت محیط زیست در گلستان از 6.

67 درصد به 10.

88 درصد وسعت استان افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه هنوز با میانگین کشوری که عدد 11.

65 درصد است، فاصله داریم، افزود: پیگیری ها برای ارتقای دیگر مناطق شکار ممنوع استان به مناطق حفاظت شده و همچنین ارتقای مناطق حفاظت شده به پناهگاه حیات وحش و پارک ملی و یا ایجاد مناطق جدید ادامه دارد.

گلستان زیستگاه 13 گونه در معرض انقراض مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان بیان کرد: تاکنون در استان گلستان 381 گونه از پرندگان، 81 گونه از پستانداران، 56 گونه از خزندگان و دوزیستان، 56 گونه از ماهیان و 1100 گونه از حشرات شناسایی و ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان خودرویی محیط زیست گلستان به شدت فرسوده است

ناوگان خودرویی محیط زیست گلستان به شدت فرسوده است