مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-12سياسي

ضرورت پیاده سازی فرهنگ آموزش های دوگانه با صنایع در سراسر کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین سلمانی عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای با تاکید بر حضور پر شور در انتخابات پیش رو گفت: در آستانه یک رویداد سیاسی و اجتماعی به سر می بریم و در آینده نزدیک دولت سیزدهم جمهوری اسلامی آغاز به کار خواهد کرد و .

- عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای باتأکید بر حضور پر شور در انتخابات گفت: اگر بتوانیم فرهنگ آموزش های دوگانه را با صنایع مانند این دانشگاه در کشور پیاده کنیم، گام ماندگاری برداشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین سلمانی عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای با تاکید بر حضور پر شور در انتخابات پیش رو گفت: در آستانه یک رویداد سیاسی و اجتماعی به سر می بریم و در آینده نزدیک دولت سیزدهم جمهوری اسلامی آغاز به کار خواهد کرد و همگان شاهد این موضوع هستیم که محور اصلی تبلیغات و مناظرات نامزد های ریاست جمهوری در دو حوزه اقتصاد و اشتغال است.

وی افزود: در مرور نامگذاری سال های یک دهه اخیر از سوی مقام معظم رهبری از سال 90 تاکنون به نکات مهم و کلیدی بر خورد می کنیم.

سال 1390 جهش اقتصادی، (1391) تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی (1392) حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی (1393) اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی (1394) اقتدار ملی و اشتغال آفرینی (1395) اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل (1396)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پیاده سازی فرهنگ آموزش های دوگانه با صنایع در سراسر کشور

ضرورت پیاده سازی فرهنگ آموزش های دوگانه با صنایع در سراسر کشور