مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-12اجتماعي

پسماندهای عفونی بی خطر می شوند


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر پسماندهای عفونی پس از بی خطرسازی توسط دستگاه های اتو کلاو بی خطر سازی با شرایط دفن بهداشتی در ترانشه های مخصوص پسماند بیمارستانی در مراکز دفن زباله بی خطر می شوند و صحت عملکرد دستگاه های مذکور توسط .

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر پسماندهای عفونی پس از بی خطرسازی توسط دستگاه های اتو کلاو بی خطر سازی با شرایط دفن بهداشتی در ترانشه های مخصوص پسماند بیمارستانی در مراکز دفن زباله بی خطر می شوند و صحت عملکرد دستگاه های مذکور توسط این اداره کل و آزمایشگاه های معتمد محیط زیست بصورت مستمر مورد پایش قرار می گیرد.

حسن اکبری در گفت وگو با ایسنا در مورد موضوع رهاسازی پلاستیک و زباله در طبیعت، اظهار کرد: به این موضوع از چند جنبه باید نگاه کرد.

وی افزود: مشارکت و همکاری تمامی احاد جامعه در بحث مدیریت پسماند و توجه به حفظ محیط زیست که مطابق با اصل 50 قانون اساسی وظیفه هر فرد بوده و عدم رهاسازی طبیعت، نهادینه شدن فرهنگ استفاده کمتر از پلاستیک و کاهش تولید زباله در مبدا به عنوان یک اصل مهم و ضرورت توجه بیشتر مدیریت های اجرایی پسماند ها به این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماندهای عفونی بی خطر می شوند

پسماندهای عفونی بی خطر می شوند