مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-12اقتصادي

افزایش ظرفیت تصفیه خانه آب داراب


با تکمیل مراحل 2و 3 تصفیه خانه آب داراب، وضعیت تامین آب شرب شهر داراب بهبود یافت و تعدادی از روستاهای شهرستان نیز از مزایای این طرح، - ایسنا/فارس فرماندار ویژه داراب گفت: با تکمیل مراحل 2و 3 تصفیه خانه آب داراب، وضعیت تامین آب شرب شهر داراب بهبود یافت و تعدادی از روستاهای شهرستان نیز از مزایای این طرح، برخوردار خواهند شد.

اصغر فرودی بیان کرد: با بهره برداری از مراحل 2 و3 تصفیه خانه آب داراب ظرفیت این تصفیه خانه از 120 به 210 لیتر برثانیه افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری داراب، او افزود: با اجرای طرح تصفیه خانه دارای پیش بینی می شود که شهر داراب امسال مشکل کمبود آب نداشته باشد.

فرودی خاطرنشان کرد: از امروز روستای نرده شهر با جمعیت 300 خانوار به عنوان اولین روستا از آب شرب سد رودبال بهره مند شد و با تامین اعتبار برای تکمیل اجرای پروژه انتقال، سایر شهرها و روستاهای شهرستان داراب از آب شرب تصفیه شده سد رودبال بهره مند خواهند شد.

او اضافه کرد: تاکنون برای ساخت و راه اندازی تصفیه خانه آب داراب حدود 50 میلیارد تومان توسط شرکت آب منطقه ای فارس هزینه شده است.

جباری، رییس آبفا شهرستان داراب هم گفت: طرح تصفیه خانه سد رودبال داراب در شش مرحله طراحی شده است که مرحله اول آن در آذر 98 به بهره برداری رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت تصفیه خانه آب داراب

افزایش ظرفیت تصفیه خانه آب داراب