مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-12اقتصادي

2500 بیکارِ کرمانشاهی برای حضور در بازار کار آماده می شوند


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای آموزش 2500 نفر از بیکاران استان برای جذب در واحدهای در حال احداث پتروشیمی و صنایع نفت و گاز استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای آموزش 2500 نفر از بیکاران استان برای جذب در واحدهای در حال احداث پتروشیمی و صنایع نفت و گاز استان خبر داد.

یاور محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای احداث واحدهای پتروشیمی و صنایع نفت و گاز استان، اظهار کرد: در راستای توانمند کردن نیروهای بومی برای بکارگیری در این پروژه ها در زمان بهره برداری، آموزش نیروهای مورد نیاز با همکاری وزارت نفت در دستور کار مجموعه فنی و حرفه ای استان قرار گرفته که توافقنامه اولیه آن را هم برای تایید نهایی به وزارت نفت فرستاده ایم.

محمدی ادامه داد: در صورت تایید توافقنامه و تامین اعتبار مورد نیاز از سوی وزارت نفت، نسبت به تجهیز کارگاه های بخش دولتی و خصوصی و حتی شرکت های مرتبط برای شروع آموزش این نیروها اقدام خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با اشاره به تخصصی بودن کار، طولانی بودن آموزش ها و محدودیت پذیرش، گفت: در صورت تایید توافقنامه از سوی وزارت نفت، کمیته ای برای جذب افراد جویای کار برای ثبت نام افراد دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 بیکارِ کرمانشاهی برای حضور در بازار کار آماده می شوند

2500 بیکارِ کرمانشاهی برای حضور در بازار کار آماده می شوند