مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-12حوادث

مامور پلیس راه کرمانشاه فرشته نجات کودک 9 ساله شد


کودک 9 ساله ای که پس از وقوع سانحه رانندگی و ایجاد لخته خون در گلویش در آستانه خفگی و مرگ قرار داشت با حضور به موقع یکی از کارشناسان پلیس راه از مرگ نجات یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کودک 9 ساله ای که پس از وقوع سانحه رانندگی و ایجاد لخته خون در گلویش در آستانه خفگی و مرگ قرار داشت با حضور به موقع یکی از کارشناسان پلیس راه از مرگ نجات یافت.

سرگرد امیر کریمی مامور و کارشناسان تصادفات پلیس راه استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص اقدام خود و نجات جان کودک 9 ساله ای، اظهار داشت: اخیرا حین گشتزنی در محور سراب نیلوفر متوجه خروج یک دستگاه خودروی سواری پراید از مسیر اصلی و برخورد آن با تیر برق حاشیه جاده شدم.

وی افزود: با مشاهده این صحنه خود را به خودرو آسیب دیده رسانده و مشاهده کردم راننده خانم به همراه 2 کودک در حاشیه جاده و کنار پراید روی زمین افتاده اند و پس از بررسی اورژانسی وضعیت آنها متوجه نفس کشیدن خانم و یکی از کودکان که دختر بچه ای حدودا 5 ساله بود شدم.

 کریمی تصریح کرد: با بررسی وضعیت پسربچه 9 ساله متوجه شدم نفس نمی کشد اما خوشبختانه هنوز نبض داشت و با توجه به تجربیات گذشته حدس زدم که ممکن است راه تنفسی اش مسدود شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مامور پلیس راه کرمانشاه فرشته نجات کودک 9 ساله شد

مامور پلیس راه کرمانشاه فرشته نجات کودک 9 ساله شد