مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 03:402021-06-12سياسي

دعوت علما و سران طوایف سیستان و بلوچستان به مشارکت حداکثری در انتخابات


طی روزهای اخیر شاهد دعوت همگانی به حضور حداکثری مردم در انتخابات هستیم که بزرگان و ریش سفیدان طوایف و علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان نیزنقش مهمی در این زمینه ایفا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، در حالی شمارش معکوس برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آن هم در گام دوم انقلاب آغاز شده است که حضور افراد واجد شرایط و انداختن آرا به صندوق های رای منجر به تعیین و تغییر سرنوشت 4ساله ایران می شود.

در این مرحله در واقع هشتمین رییس جمهور ایران اسلامی با مشارکت حداکثری از سوی مردم تعیین می شود، اما وظیفه ما این است که بدانیم شرکت در این عرصه مهم آن هم با انتخاب کاندیدای اصلح تا چه حد مهم بوده است.

اکنون که انتخابات 1400 ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا را درپیش را داریم باید با انتخاب فرد اصلح وضعیت موجود را به بهترین وضعیت تغییر دهیم که برای تشخیص فرد اصلح نیاز است ضمن تحقیق از گذشته و سوابق افراد، برنامه های آنان را مطالعه و نظر بزرگان و خصوصا علما و ریش سفیدان را نیز در نظر گرفته و براساس آن فرد اصلح را انتخاب و درپای صندوق های رای حاضر و آرای خود را به صندوق رای بیندازیم.

هر رای ما یک پایه محکم برای انقلاب اسلامی به حساب می آید، تجربه ثابت کرده دشمن هیچگاه سخن نیک نمی گوید و به فکر منافع ما نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت علما و سران طوایف سیستان و بلوچستان به مشارکت حداکثری در انتخابات

دعوت علما و سران طوایف سیستان و بلوچستان به مشارکت حداکثری در انتخابات