مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 03:302021-06-12پزشكي

افزایش خشونت های خانوادگی؛ سوغاتی نامیمون در دوران کرونا


مسئول سلامت روان شبکه بهداشت و درمان خرم دره گفت: در دوران کرونا شاهد افزایش خشونت های خانوادگی هستیم.

- افزایش خشونت های خانوادگی؛ سوغاتی نامیمون در دوران کرونا ایسنا/زنجان مسئول سلامت روان شبکه بهداشت و درمان خرم دره گفت: در دوران کرونا شاهد افزایش خشونت های خانوادگی هستیم.

مه سیما کلانتری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش اختلالات روان در دوران کرونا، اظهار کرد: در راستای پاسخ به نیازهای سلامت روان جمعیت عمومی و ارائه خدمات به گروه های در معرض خطر بالاتر، حوزه معاونت بهداشت وزارت بهداشت و درمان، اقدام به راه اندازی سامانه خودمراقبتی در حوزه سلامت روان به نشانی اینترنتی salamat.

gov.

ir کرده است.

وی با بیان اینکه افراد با مراجعه به این سامانه می توانند سلامت روان خود را مورد ارزیابی قرار دهند، تصریح کرد: اگر فرد دچار مشکل باشد، بر اساس منطقه محل سکونت راهنمایی لازم برای مراجعه به مراکزی که خدمات سلامت روان ارائه می کنند، انجام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به خدمات این سامانه در زمینه اعتیاد، تصریح کرد: اگر در دوران کرونا اعتیاد در خانواده ایجاد شده باشد و یا فرد از قبل درگیر این معظل باشد، این سامانه کمک می کند تا افراد معتاد و خانواده آن ها به کمک کارشناس سلامت روان مربوطه، مصاحبه انگیزشی را دریافت و برای درمان اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خشونت های خانوادگی؛ سوغاتی نامیمون در دوران کرونا

افزایش خشونت های خانوادگی؛ سوغاتی نامیمون در دوران کرونا