مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 03:052021-06-11سياسي

نصب تبلیغات نامزدها بر تاسیسات دولتی تخلف انتخاباتی است


مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد گفت: نصب تبلیغات نامزدهای انتخابات بر علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوها و تاسیسات دولتی تخلف انتخاباتی است.

- با اشاره به فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخابات شوراها اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل تبلیغات انتخابات دایر کردن بیش از یک ستاد تبلیغات با هر عنوان اعم از مردمی، جوانان و … در هر منطقه شهرداری، توسط نامزدها و طرفداران آنها ممنوع است، همچنین نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی روستاها و طرفداران آن مجاز به ایجاد یک ستاد تبلیغاتی در روستای تابعه هستند.

صالحی با بیان اینکه آثار تبلیغاتی نامزدها باید در محل های ویژه ای که بدین منظور تعبیه شده، نصب شود، افزود: نصب هر گونه آثار تبلیغاتی بر علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوی بیمارستان ها، تابلوی مدارس و سایر موسسات آموزشی و تابلوهای منصوبه در معابر عمومی توسط بخش بخش دولتی و وابسته به دولت، ممنوع است.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی در نظر داشته باشند که انجام هر گونه تبلیغات روی تاسیسات دولتی و صندوق های پست، باجه های تلفن، پست های برق و تلفن، تابلوها و املاک بخش خصوصی (مگر با رضایت مالکان و متصرفان) و هرگونه تابلوی راهنما یکی از مصادیق غیر مجاز در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب تبلیغات نامزدها بر تاسیسات دولتی تخلف انتخاباتی است

نصب تبلیغات نامزدها بر تاسیسات دولتی تخلف انتخاباتی است