مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 01:552021-06-11سياسي

سمنان تنها شهر تمام مکانیزه استان در انتخابات پیش رو خواهد بود


فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان سمنان گفت: این شهرستان تنها شهر استان برای تمام مکانیزه برگزار کردن انتخابات است و لذا آموزش های لازم به شعب در این زمینه داده شده است.

- ، مهمترین و اصلی ترین کار در آستانه انتخابات را سازماندهی نیروهای عضو شعبه، آموزش کاربران، نمایندگان و فرمانداران خواند و گفت: سمنان تنها شهر استان است که انتخابات شوراهای اسلامی شهر در آن به صورت تمام مکانیزه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 9 دوره آموزشی یک و نیم ساعته برای اعضای شعب انتخابات برگزار شده است، تصریح کرد: 24 دوره آموزشی در هشت گروه و در هر گروه چهار ساعت برای نمایندگان فرماندار انجام شد.

فرماندار سمنان با اشاره به اینکه 177 نماینده فرماندار در حال آموزش هستند که ذخیره در نظر گرفته شده است، افزود: 17 دوره آموزشی برای 180 کاربر توسط کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان برگزار شده چرا که بحث آموزش با کیفیت برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در حال انجام است.

فخری از حضور 155 رابط بهداشتی خبرداد و تصریح کرد: برای تهیه دستکش نیاز است تا تعداد بیشتری برای شهر سمنان به منظور برگزاری انتخابات شورای شهر تأمین شود.

وی با بیان اینکه 120 استند و 60 بیلبورد در صورت درخواست کاندیداها پیش بینی شده تا مورد استفاده قرار گیرد، افزود: از 16 خرداد توسط شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان تنها شهر تمام مکانیزه استان در انتخابات پیش رو خواهد بود

سمنان تنها شهر تمام مکانیزه استان در انتخابات پیش رو خواهد بود