مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 19:452021-06-11سياسي

آقاتهرانی: انتخابات فرصتی برای ایجاد شرایط تشکیل حکومت مهدوی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در نشست روشنگری و اخلاق انتخابات که در تالار بهمن دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: - رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: این انتخابات یک فرصت جمعی است که باید با یک انتخاب اصلح شرایط تشکیل حکومت مهدوی را فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در نشست روشنگری و اخلاق انتخابات که در تالار بهمن دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: انسان حق انتخاب دارد و امام راحل(ره) این ویژگی انسان را در ایران احیا کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) میدان را برای انتخاب ایرانیان باز کرد افزود: یکی از انتخاب ها رییس جمهور است که شما او را انتخاب می کنید و این حق انتخاب به برکت نظام اسلامی حاصل شده است.

آقاتهرانی با اشاره به اینکه مردم باید حواسشان به انتخاب ها باشد گفت: باید برای انتخاب نامزد جبهه انقلاب تبلیغ کنیم و همه توان جبهه انقلاب را به میدان بیاوریم و از این فرصت و اعتبار باید برای نظام استفاده کنیم و کاری کنیم امام عصر(عج) از ما خشنود باشد.

وی با اشاره به اینکه عمر، سرمایه است و باید بهترین استفاده را از این سرمایه برد افزود: در عمر انسان فرصت هایی پیش می آید که تکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقاتهرانی: انتخابات فرصتی برای ایجاد شرایط تشکیل حکومت مهدوی است

آقاتهرانی: انتخابات فرصتی برای ایجاد شرایط تشکیل حکومت مهدوی است