مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 19:352021-06-11سياسي

ضرورت صیانت از حریم شهر تهران در دوره بعدی مدیریت شهری


رییس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت صیانت از حریم شهر تهران گفت: در دوره آینده شورای شهر حتما باید از حریم شهر تهران صیانت کنیم.

- رییس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت صیانت از حریم شهر تهران گفت: در دوره آینده شورای شهر حتما باید از حریم شهر تهران صیانت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افشین حبیب زاده در دیدار با جامعه کارگری شهرتهران که جمعه شب با حضور علیرضا محجوب و در فضای باز دفتر مرکزی خانه کارگر برگزار شد، با بیان اینکه در شورای شهر در تمام اقدامات با تعامل و همکاری انجام می شود، گفت: همه همکاران در تحقق مطالبات جامعه کارگری با ما همکاری داشتند.

در شورا همه چیز با رای و تعامل به دست می آید و به نتیجه می رسد.

در حوزه بودجه و تنها در یکی از موارد یعنی همترازی شرکت شهربان و حریم بان و معبربان نیاز داشتیم بودجه حدود 100 میلیارد تومانی را به تصویب برسانیم که این کار را با کمک دیگر اعضا انجام دادیم و توانستیم 100 میلیارد تومان را به بودجه اضافه کنیم.

وی به جذب بی رویه کارکنان شهرداری در دو سال پایانی دوره قبلی مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه در دوره گذشته تعداد کثیری یعنی حدود 15 هزار نفر از پرسنل در یکی دو سال آخر وارد شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت صیانت از حریم شهر تهران در دوره بعدی مدیریت شهری

ضرورت صیانت از حریم شهر تهران در دوره بعدی مدیریت شهری