مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 16:252021-06-11سياسي

افزایش قدرت خرید مردم با پرداخت عادلانه یارانه ها و بازتوزیع درآمدها


کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت ترمیم و افزایش قدرت خرید مردم از طریق پرداخت عادلانه یارانه ها و بازتوزیع درآمدهای کشور تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت ترمیم و افزایش قدرت خرید مردم از طریق پرداخت عادلانه یارانه ها و بازتوزیع درآمدهای کشور تاکید کرد.

دکتر عبدالناصر همتی در گفت وگو با مردم استان سمنان با اذعان به اینکه قدرت خرید مردم در اثر تحریم ها کاهش یافته اظهار کرد: دولت آینده باید قدرت خرید مردم را از طریق عادلانه کردن پرداخت یارانه ها،،بازتوزیع درآمدهای کشور، اخذ درآمد از دارایی ها و درآمدهایی که جنبه سفته بازی داشته و کمتر کردن فشار مالیاتی بر تولیدکنندگان، به مردم برگرداند.

وی برگرداندن قدرت خرید به مردم را وظیفه دولت سیزدهم خواند و ضمن تاکید بر تلاش برای بهبود معیشت آحاد مردم جامعه افزود: معیشت مردم در حال حاضر تحت تاثیر تحریم، تورم و کاهش ارزش پول ملی قرار گرفته و همین مشکلات جدی برای آنها بوجود آورده است.

دکتر همتی از تحریم ها بهعنوان عاملی مهم و بسیار موثر در تشدید مشکلات اقتصادی بوجود آمده برای مردم نام برد و خاطرنشان کرد: برخلاف عده ای که نقش تحریم ها را ناچیز می دانند من سه سال است که از نزدیک شاهد این شرایط هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قدرت خرید مردم با پرداخت عادلانه یارانه ها و بازتوزیع درآمدها

افزایش قدرت خرید مردم با پرداخت عادلانه یارانه ها و بازتوزیع درآمدها