مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 15:252021-06-11سياسي

جلیلی: همجواری با افغانستان فرصت خوبی برای توسعه صادرات است


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: همجواری با کشور افغانستان فرصت بزرگ و خوبی برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری با این کشور است و خراسان جنوبی در این زمینه سهم ویژه ای دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سعید جلیلی و هند به شدت مشتاق هستند چنین مسیر ترانزیتی در کشور شکل بگیرد.

وی گفت: در این مسیر نقش استان خراسان جنوبی قابل توجه است و می تواند تاثیر بسیار زیادی بر اقتصاد این استان داشته باشد که در این زمینه حتما باید برنامه های جدی که طراحی شده است، دنبال شود.

جلیلی اضافه کرد: از باب حمل و نقل ریلی، ترانزیت کالا همچنین در عرصه های دیگر، در انتقال و صادرات نه تنها کالا که صادرات برق و انرژی، اینها فرصت هایی است که امروز برای کشور ما فراهم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: خراسان جنوبی استانی است که هرگاه در جلسات و موضوعات مختلف در مقایسه بین استان ها بررسی شده و آمار، آثار و شاخص های این استان مطرح می شود، موجب افتخار است؛ به لحاظ سطح تحصیلات، حضور در مجامع علمی و دانشگاهی، کاهش آسیب های اجتنماعی در استان که همه اینها باعث افتخار است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: من به خوبی با فرصت ها و ظرفیت هایی که در استان شما وجود دارد آشنا هستم، توانمندی های شما را می شناسم و می دانم امروز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: همجواری با افغانستان فرصت خوبی برای توسعه صادرات است

جلیلی: همجواری با افغانستان فرصت خوبی برای توسعه صادرات است