مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 12:202021-06-11اقتصادي

مشکل تسهیلات کرونایی ریلی کجاست؟


رییس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته گفت: با وجود اینکه بخشی از مشکلات صنعت حمل و نقل ریلی در زمینه وثایق و تضامین حل شده اما برخی مشکلات سر راه تسهیلات کرونایی این بخش زیر بنایی کشور باقی مانده و تسهیلات مذکور با وجود گذشت یکسال در گیر و دار این مشکلات است.

- رییس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته گفت: با وجود اینکه بخشی از مشکلات صنعت حمل و نقل ریلی در زمینه وثایق و تضامین حل شده اما برخی مشکلات سر راه تسهیلات کرونایی این بخش زیر بنایی کشور باقی مانده و تسهیلات مذکور با وجود گذشت یکسال در گیر و دار این مشکلات است.

محمد رجبی در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: در راستای تسهیلات کرونایی در نظر گرفته شده برای حمل و نقل ریلی بالاخره بانک عامل پذیرفت تا واگن را به عنوان وثیقه بپذیرد اما برخی از شرکت های ریلی به غیر از واگن باید در دفترخانه وثیقه نقدی هم نزد بانک بسپارند تا بتوانند تسهیلات شان را دریافت کنند.

وی افزود: در حال حاضر در دفترخانه مراحل تسهیلات مان باید طی شود و از سوی دیگر شرکت راه آهن باید در دفتر خانه به عنوان تضمین کننده این وثایق حاضر شده و پای سندی را امضاء کند.

رییس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته اعلام کرد: شرکت های حمل و نقل ریلی با مشکلات بسیاری از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تسهیلات کرونایی ریلی کجاست؟

مشکل تسهیلات کرونایی ریلی کجاست؟